torsdag 17 februari 2011

Elände

Både jag och Jesper har fått kommentaren på jobbet;
-Hur mår du egentligen?
Syns det så tydligt att man är totalt däckad...
...
Just nu känner jag mig helt knäckt. Är nog det här ständiga sjukdomstillståndet. Har en kväll själv hemma med Rasmus medans Jesper är iväg och kollar hockey med grabbarna. Rasmus somnade redan klockan sju och var väl helt slut efter en dag på dagis. Han var också jätte kinkig och vägrar fortfarande att äta. Inte ens en hel glass åt han upp utan lämnade halva...
......
Jag orkar verkligen inte göra någonting, knappt kolla på TV. Funderade för en halvtimme sedan på att gå och lägga mig men då var klockan bara åtta... Kan man gå och lägga sig kvart i nio?
......
Nu vill jag skriva om något annat än allt elände...

2 kommentarer:

  1. Klart man kan gå och lägga sig tidigt!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni alla piggnar till snart! Passa på att få lite sol på er. Kram från oss i Järva.

    SvaraRadera