söndag 20 februari 2011

Att vara gravid i vecka 28...

...är inte alls roligt. Mår illa när jag inte äter, mår illa när jag äter, snorar värre än någonsin och dessutom verkar jag (om man tror på allt googlande) stressad... för jag biter ihop käkarna så att jag har konstant värk och det kanske inte är så konstigt när man på grund av alla sjukdomar ligger efter både på jobbet och hemma. Imorgon blir det nog ett besök hos farbror doktor på grund av käkproblemet men om jag har fått en inflammation av allt tandgnuggande så får jag ändå inte äta antiinflammatoriskt... för jag är ju gravid... strålande:(
...
Just nu önskar jag för allt i världen att det här bara ska ta slut. Låt ungen komma ut så att man slipper vara gravid, det är inget roligt...
........
Igår kom Rasmus mormor och morfar tillbaka från Thailand så vi var och hämtade dom på Arlanda. Bruna och fina var dom och vi var inte alls avundsjuka... Vi bjöd på köttfondue och sedan slocknade alla vid tio:) Vilken tur att mormor och morfar inte ställt om dygnet så att dom vaknade vid fyra för då var det bara att gå upp för Rasmus när han vaknade:) och vi fick sovmorgon:) Idag åkte dom hemmåt och tog med sig "Berta". Det gick faktiskt oväntat bra och Rasmus vinkade tappert av sin kamrat.

1 kommentar:

  1. Här kommer en liten styrkekram som förhoppningsvis varar i en sisådär 10-12 veckor.

    SvaraRadera