fredag 21 januari 2011

Fredagsmys

Fredag innebär så klart fredagsmys:) Kanske inte känns som världens mysigaste när man har spenderat hela veckan i soffan men man måste ändå göra sitt bästa. Jesper har parkerat i soffan även hela den här veckan men jag släpade mig iväg till jobbet i onsdags. Det kanske inte var helt rätt beslut då huvudet fortfarande känns helt segt men nu är det i alla fall helg och jag hoppas att vi kan kurera oss och att inte Rasmus nu blir sjuk...
......
Mys i soffan;
...
Rasmus har kafferep för gossedjuren och har samtidigt högläsning för dom, vilket lyx:)!;
......
Vi hade lite dålig inspiration till fredagsmys-middagen, inte så mycket till fantasi när man inte är sugen på något och känner sig seg, men tillslut blev det en hemgjord renfärsburgare med västerbottenost, bacon, egen coleslaw, tomat och rödlök. Kan verkligen rekommenderas!
......
Mums!;
......
Nu har Rasmus somnat sött i våran säng så då ska jag och Jesper sitta i soffan, tycka lite synd om varandra, och käka lakrits (för jag är så sjukt sugen på lakrits idag:)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar