onsdag 16 december 2009

Två små tomtenissar!

Kul med en ny kompis:)

...
Idag har vi haft besök av Marie & Hilding. Hilding och Rasmus var så söta tillsammans med likadana kläder dagen till ära:) (vi hade inte snackat ihop oss innan...) Rasmus verkar tycka om sin nya kompis och skrattade glatt när dom skulle fotograferas tillsammans.
...
Jag ska ta hand om dig på bästa sätt och lära dig allt jag kan:)

...
I kväll tog vi oss till vaccinationskliniken för att få dom sista sprutorna inför Thailand. Typiskt nog fick inte jag ta mina eftersom jag tar medicin med kortison så jag får vänta till efter nyår men Rasmus fick påfyllning av Twinrix och så fick han en första dos av svininfluensan. Han skrek lite grann när det stack till men det känns som att han har blivit en expert på spruttagning vid det här laget så det gick över snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar