tisdag 15 december 2009

Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Rasmus tycker inte riktigt om snö;
...
Idag när vi vaknade så dalade snön ner, så där riktigt härlig snö! Jag och Rasmus bestämde oss för en förmiddagspromenad och det var tur. Efter lunch har det nämligen varit riktigt snöoväder och blåsigt.
...
Hmmm, vart har jag hamnat nu? Sekunden senare trillade han i backen med huvudet före...;

...
Rasmus har nu kommit in i en ny fas. Vill inte sova, vill absolut inte sova, är dödstrött men vill ändå inte sova... Denna fas är ganska påfrestande eftersom han är sur och grinig när han blir riktigt trött men försöker man lägga honom så skriker han som en stucken gris. Idag tog det mig två timmar från det att han var trött tills dess att han tillslut somnade. Nu ska jag ha lite välförtjänt vila...

1 kommentar:

  1. Det var hemskt vad du har skrivit pa har da, hade ju en hel radda med inlagg att lasa. Ser harligt ut med sno aven om Rasmus ser ut att frysa lite grann. Har han fatt vattkoppor?? Saknar er!!

    SvaraRadera