tisdag 22 december 2009

Förhoppningar om en vit jul

Nu är vi i Tranemo. Tur att vi åkte när vi åkte för idag har snön vräkt ner på eftermiddagen och håller fortfarande på. Det har nog kommit en decimeter eller två... Kanske blir det en vit jul för en gångs skull:) Imorgon åker i alla fall termobyxorna på och pulkorna fram:) Lilleman skötte bilresan ner exemplariskt och sov 3,5 timme utav 4,5;
...

...
Idag har jag och syster hunnit pynta granen hos gammelfarmor. Vi har även hunnit med det traditionsenliga marsipanbaket samt varit nere i simhallen och kört spinning. Jag, mamma och syster körde spinning medans pappa och Jeppe slappade i gymmet:)
...
Endel av resultatet från marsipanbaket;


Rasmus verkar känna igen sig sedan han var här sist och sprang direkt bort till trappan där han sedan dess har hållt på att gå upp och ner. Man behöver bara gå bakom honom sedan kryper han själv upp (har dock lite svårare för att ta sig ner:)) Tur att vi inte har några trappor i vår lägenhet...
...
Sänder med en liten bild på Rasmus första möte med tomten i Kista galleria. Han blev något skärrad kan man säga...;
...

1 kommentar:

  1. Åh, jag förstår Rasmus. Tomten ser ju faktiskt lite läskig ut innan man har lärt sig vad han står för :)

    Själv sjöng jag för Johan när han steg upp vid 6. Han tyckte inte att min sång var så fin så jag får nog göra om det ikväll. Då ska han få tårta också. Sen är det jul.

    Kram Lina

    SvaraRadera