måndag 9 november 2009

Svinet har landat...

Jaha... då har förmodligen svininfluensan landat på Hasselstigen... Båda mina pojkar har hög feber. Rasmus närmare 40 grader och Jesper närmare 39 grader, hosta och frossa. Dagen har bestått i att sköta om dom men jag hann med en klippning på förmiddagen också, innan vi upptäckte vad som var på G... Nu är det väl bara för mig att invänta mitt öde... att jag också får det. Skulle vara så typiskt nu när min operation är på fredag. Jag får bara inte bli sjuk....
...
Positivare är att resan till Thailand nu är helt bokad. Vi åker den 19 januari till Bangkok och vidare direkt med anslutningsflyg till Krabi. Nu är det på riktigt!!!

1 kommentar:

  1. Så tråkigt med influensan men så himla kul med resan. Fortfarande riktigt avundsjuk, det kommer nog aldrig riktigt att gå över :)//L

    SvaraRadera