onsdag 25 november 2009

Ny polare!

Idag fick Rasmus lite såpbubblor...

...
...det var väldigt fascinerande...

...
...nu tar jag dom!

...
Igår den 24 november, exakt en månad kvar till jul, fick Rasmus en liten killkompis. Marie & Mickes lilla kiwi tittade ut på världen. Ska bli väldigt spännande att se honom. Rasmus har redan varit och köpt en present till sin polare:) Tänk att dom blir 2009:or båda två men ändå skiljer det så mycket...
...
Nu i veckan har jag och Rasmus besökt öppna förskolan. Det märks att han inte har varit i kontakt med så mycket barn på ett tag nu när han varit sjuk. Vi behöver nog gå dit lite mer när vi kan men det är svårt eftersom dom mest har öppet på förmiddagar. Och jag har insett att vår dag inte börjar förrän efter lunch:)
...
Jag och Rasmus har spenderat dagen med Magda. Vi har chillat på Solna centrum. Skönt att Magda har flyttat ner till storstan så jag har någon att umgås med på dagarna...:) Enligt Magda så är Rasmus sööööötast (vilket han också får höra ungefär hela tiden, och han tycker om det hur mycket som helst) men det visste väl redan alla...:)
...

1 kommentar:

  1. Ja, han är så sööööööööööööööööööt!!!

    SvaraRadera