söndag 8 november 2009

Filmsnuttar med bus

I helgen har Jesper och Rasmus varit på egna äventyr uppe i Umeå. Jag har haft en helt egen helg och det har varit så himla skönt. Saker som man tidigare tog för givet är inte längre lika självklara som; en sovmorgon, kaffe i lugn och ro, en lång dusch, långpromenad med egna tankar eller att kunna bära vilka örhängen man vill. Detta har jag praktiserat i helgen och det har varit helt underbart!
...
På begäran kommer nu några filmsnuttar på Rasmus...
...
Bus i soffan;

Bus med grisen;

3 kommentarer:

  1. Fyyy vilken hemsking till gris :)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt skratt jag skrattar lika mycket varje gång jag tittar. Men jag kan hålla med om att grisen var hemsk stoppa ner den i en låda! Kram mormor.

    SvaraRadera
  3. moster gapskrattar ocksa :) Det ar ju Bamsen-grisen fran Lotta pa Brakmakargatan, den kan man val inte stoppa i en lada heller!

    SvaraRadera