måndag 23 mars 2009

Shopping hysteri:)

Den här helgen lät vi pengarna rulla. Kan hända att man känner lite små ångest så här i efterhand men kul var det medan vi höll på och det var ju trots allt saker som vi behövde... (brukar det inte alltid låta så:)). Både lördagen och söndagen spenderade vi i Barkarby och här inhandlades TV, tv-bänk, kamera, dator och skrivare. Nu känner jag dock att jag måste förklara mig något... Min dator som var paj hade brunnit så den var ej fixerbar därav dataköpet. Betalade dock bara 2 000 kr för den nya så det var ju ett ganska bra pris. TV har vi haft funderingar på ett bra tag och till detta måste man ju ha den obligatoriska IKEA tv-bänken (som nu finns i var mans/kvinnas hem) som tog flera timmar att montera ihop på söndagskvällen. Nu blir det inga fler inköp på ett tag men sägas kan att vardagsrummet känns dubbelt så stort nu när man slipper tegelstens tv:n och all plats vi kan få behöver vi i vårt lilla kryp-in.

Idag snöade det igen. Typiskt, jag som trodde att våren var på väg men ack så fel man hade. Har inte ens hunnit vara utanför dörren idag eftersom Rasmus har varit grymt kinkig (ätit/velat bli buren) hela tiden i kombination med tvättstugepass. Ja, någongång slår det väl tillbaka för att han var en solstråle hela helgen...

Så här nöjd är Rasmus när han har fått bada/duscha och fått lite massage;



Imorgon är det dags för mätning samt invägning igen. Gissningar?

Träningsdags;

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Rasmus! Snart kryper du fram och upptäcker världen. Jag blir helt bebissjuk när jag ser dig vill så gärna krama dig. Men snart syns vi. Kramar mormor

    SvaraRadera