söndag 12 oktober 2014

Milen under 50 och middagsbjudning i regnrusk

IMG_2277.JPG

Yes I did it!!! Vilken lycka, personbästa och milen under 50 minuter lyckades jag med idag på Hässelbyloppet. 49.24 slutade klockan på och jag är så nöjd. Optimalt löpväder med lite lagom kyla och banan var verkligen skön i all sin höstprakt. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle klara milen under 50... Undrar vad nästa mål ska vara:) fast först ska jag smälta den här karamellen...

Efter loppet var det dags för pyssel och middag hos familjen S/N. Känns så sorgligt att börja säga hejdå till våra vänner nu och barnen kommer vara så stora nästa gång vi ses. Men av erfarenhet så vet vi att ett halvår går snabbare än man tror och så går det ju ganska lätt och hyfsat billigt att ta sig till Thailand för den som vill (när vintern blir för kall och saknaden för stor:)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar