söndag 5 oktober 2014

Ljuvliga, underbara höst

Jag älskar hösten när färgerna sprakar och det fortfarande går att vara ute utan att frysa!!! Nu är det så fantastiskt vackert så att man bara vill stanna upp och vara i allt det vackra. Har länge tänkt att jag måste få lite fina höstbilder på grabbarna så idag tog vi bussen till Hagaparken. Femåringen har dessutom, under en längre tid, frågat om inte han och brorsan får vara med om en fotografering (jag åker ju alltid iväg och fotar andra:))... Vi lekte, klättrade i träd, kastade löv och fick en massa härliga höstkort!


Höst, höst, höst!!!


På väg till fotografering i mormors hemmastickade tröjor


Bästa brorsorna. "Vet ni, det är så bra att jag har en lillebror som jag alltid kan leka med!!!" Citat storebror


Lite upptäcksfärd


Maken fick också vara med på ett hörn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar