torsdag 24 juli 2014

Träningsveckan



20140724-113525-41725244.jpg

Sommar, sommar, sommar!!! Vilken underbar juli vi har haft. Och kvällarna, helt magiska, ljumma och härliga. Svensk sommar när den är som allra bäst. Jag och maken har som sagt sista jobbveckan innan semestern och barnfritt. Tränar i massor men passar även på att njuta av både morgonpromenader innan jobbet och svalkande dopp i vattnet. Kanske blir lite svalare här på bloggen ett tag men då kan ni alltid följa mig på instagram där jag kanske är lite flitigare:).

Hittills i veckan har vi kört ganska hård träning och kroppen värker;
Söndag; 15km löpning
Måndag; gympass 90 min fokus Beach:)
Tisdag; 2km lätt löpning + intervaller backe 5+3+2
Onsdag; morgonpromenad 2km (sedan fick maken skoskav) + gympass 90 min fokus ben/rygg
Torsdag; morgonpromenad 5km

Ikväll blir det en mils löpning och imorgon kör vi morgonpromenad + lättare gympass. Sedan kan vi med gott samvete ta helg, eller hur?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar