torsdag 3 juli 2014

Lite nostalgi



Barnen är fortfarande hos mormor och morfar. Maken är på partaj med jobbet. Jag försöker få ordning på alla bilder som finns i mitt arkiv. Hopplöst arbete men måste göras. Det är galet mycket bilder som försöker samsas genom åren och nu måste det göras något. Hoppas kunna göra lite fotoböcker om orken vill sig. Hittade några bilder som togs av fotograf efter vårt bröllop. Alla var helt oredigerade så jag satte igång och försöka fixa till. Svårt att få ordning på bilder fotade i jpeg och som var ganska gryniga men svartvitt funkar ju alltid. Tänk vad åren går fort och tänk vad mycket yngre vi såg ut att vara för fyra år sedan (hahha, kanske för att vi var det också:)). Och femåringen som bara var ett och ett halvt. Jag minns att han var väldigt allvarsam när vi skulle ta kort och ville inte riktigt vara med. Nä, nu måste jag röja undan lite här i lägenheten. Imorgon kommer våra finaste grabbar hem igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar