torsdag 8 augusti 2013

Semester = Träning

Har införskaffat träningshandskar för gymmet. Ett måste!!!

Många förknippar nog semester med vila och ingen träning. Jag och min man föredrar numera att fokusera på träning under semestern. Som småbarnsförälder så är det nu vi känner att vi har tid och ork att verkligen ge allt. Det blir en riktig kickstart inför hösten och om en månad hägrar dessutom årets höjdpunkt på träningssidan, tjejmilen! Som en följd av mer lust och energi för träningen så har jag nu valt att dela med mig av min träningsdagbok här på nätet. Jag har fört dagbok över varje träningstillfälle sedan årsskiftet och det har gett resultat. Jag blir sporrad av att se resultat men behöver också se om jag försöker fuska:). Genom att dela med mig hoppas jag motivera andra men mest av allt höja mig själv ännu ett snäpp. När andra ser måste man ju alltid ge lite mer... Min dagbok hittar ni i en separat flik här på bloggen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar