måndag 26 augusti 2013

Count down...

Nu är det dags för uppstart och att peppa järnet. Nedräkningen har börjat och om 11 dagar är det dags för tjejmilen. Jag är så lycklig att jag har lyckats hålla i träningen hela året fram till nu utan någon egentlig svacka. Den 7 september hoppas jag att kunna vara i min egen toppform och förra veckan testkörde jag en mil i ganska kuperad terräng. Detta resulterade i en personbästa tid på 51.19. Först var målet 55, sedan 52, och nu hoppas jag att jag kan finslipa ner till under 50 när det väl gäller... Den här veckan blir det intervaller, styrka och ett milpass. Nästa vecka blir det ganska mycket vila, något lättare 5km pass och bara överkropp i gymmet. Vad tror ni? Kommer jag att lyckas? Mitt stora problem just nu är att mitt stora behov av semestersockret inte har gått ur kroppen så jag är enormt sötsugen hela tiden. Det gäller att ha en vilja utav stål...:)

1 kommentar:

  1. Malle, din vilja är av stål! Tvivlar inte en sekund på att dina mål blir verklighet! /TK

    SvaraRadera