söndag 18 augusti 2013

Nu börjar vardagen igen...

Sista dagen på semester. Skulle behöva fler... Kan ni fatta att om två dagar för ett år sedan satt vi på planet till Thailand. Gissa om vi har ångest - vi vill åka nu igen...!!! Idag har vi njutit av att bara ta det lugnt hemma. 

Våfflor är så sjukt gott. Särskilt med egen jordgubbssylt!

Tog en cykeltur till Ursvik där jag skulle testa att springa Ursvik Extreme. En slinga på 15 km som alla säger är helt sjukt jobbig. Jag har aldrig sprungit så långt förut så var lite orolig men kände mig oförskämt pigg (mycket vila denna veckan:)). Det var många tuffa uppförsbackar men en väldigt rolig bana med nästan bara små naturstigar och faktiskt inte så hemsk som jag tycker att folk har beskrivit den. Efter ungefär 13 km så började benen värka rejält och den sista kilometern fick jag verkligen släpa mig fram eftersom jag hade ont i benen. Kroppen i övrigt kändes hur bra som helst. Får se om jag tar mig ur sängen i morgon...

Efter att ha sprungit min allra längsta runda någonsin, tummen upp!

 Hugo fick inte sova på dagen idag eftersom han skulle i säng i tid ikväll. På cykeln hem var han ganska trött och vi försökte med alla knep hålla honom vaken. Det slutade med att han åt banan sovandes, stackarn:)...

Trötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar