söndag 26 juni 2011

Zzzzznark...

Ville bara meddela att jag fick väcka min son och man efter att dom hade somnat i förmiddags. När jag väckte dom var klockan halv ett och då hade dom sovit i två och en halv timme (Jesper hade aldrig stigit upp...). När jag berättade vad klockan var hoppade Jesper upp ur sängen och sa att jag måste skämta, hahaha det gjorde jag ju inte:)

Dagen blev ganska kort i och med deras mega tupplur men vi har i alla fall hunnit med att shoppa loss ett stort bord för typ tolv personer till uteplatsen. Grillfest nästa!:) Hade kollat på bordet tidigare och nu var skyltexet ute för halva priset så vi slog till och gjorde en kanon affären (enligt oss själva:)). Nu ska vi bara lyckas frakta hem det och ha någonstans att förvara det fram till tillträdet men det blir morgondagens problem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar