fredag 10 juni 2011

Frisörbesök

Igår var jag hos frissan för att klippa mig och göra slingor. Det var nästan ett år sedan (läs bröllopet) som jag gjorde något sist så det var välbehövligt och oj, vad lyxigt!!! Tre timmar satt jag där och Hugo sov mest hela tiden. Jag kunde dricka kaffe, läsa skvallerblaskor och bli ompysslad. Men det bästa var när tjejen skulle tvätta håret... då fick jag lägga mig i deras nyinförskaffade massagestolar samtidigt som hon masserade håret jäääätte länge, det var helt ljuvligt underbart. Rekommenderar verkligen "Beauty in" på Råsundavägen!!!

Resultat = lite blondare, lite kortare...;

Nu ska jag snabbstäda och snabbpacka (kanske inte det lättaste med lillkrabaten hemma) för snart åker vi till Östersund på bröllop. Det ska bli super kul!!! Länge sedan jag var i Östersund så jag får se om jag känner igen mig. Det var ju några år sedan man härjade på Storsjöyran:) Rasmus ska bli hämtad på dagis av mormor och morfar. Han är överlycklig och hann inte ens äta frukost i morse för han ville bara iväg till dagis så han kunde bli hämtad någon gång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar