måndag 25 januari 2010

Uppe med soluppgången

...
Idag är det min och Rasmus första dag själva. Jesper begav sig av på dykarkurs tidigt imorse. Vi steg upp tillsammans och käkade frukost och då var klockan bara sju... Efteråt var det perfekt att ta en morgonpromenad på stranden tyckte jag och Rasmus så vi tog ryggsäcken och traskade en stund i morgonsolen och hann också med ett morgondopp innan det var dags för förmiddagsluren.
....
Frukostutsikten;

Mums med ris;


Morgonbad;

Rasmus dricker vatten som pappa dricker öl:);
Tidig morgon promenad;
Stranden på morgonen;
Dusch efter salta bad;
Kul att bada;
Dricka vatten är kul;


Hopp i poolen från kanten;


Nu ska jag och Rasmus dra till poolen och leka med alla dom andra barnen. Det kryllar av lekkompisar här.

3 kommentarer:

  1. Ååh de ser så härligt ut!! Jag blir helt solsjuk, tror jag sätter mig på ett plan omedelbart bums:)

    SvaraRadera
  2. Vi har genast börjat planera en resa efter att se hur härligt ni har det. Här hemma är allt bra med hela familjen inklusive Pep. Det enda tråkiga är att jag inte längre kan ha mina vinterjackor ;) Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Oj, vilket härligt litet vattendjur Rasmus är. Vatten invändigt och utanpå!!!
    Stora pussar från farmor

    SvaraRadera