måndag 31 augusti 2009

Milen under timmen!!!

...
Nu har vi vinkat av syster Carro på pendeltågsstationen för hennes stora äventyr börjar idag. Nej, jag är inte alls avundsjuk... Transibiriska, Kina, Thailand, Indien och allt vad hon ska se. Tyckte att hon kunde packat ner mig och Rasmus också...:) När hon kommer tillbaka är Rasmus nästan ett år.
...

...
Syster har varit här hela veckan som var. Vi har varit turister i Stockholm och besökt Slottet. Inte ofta man går på sådana saker i staden där man bor. Det var dock ganska drygt att gå med en åtta kilos klump på magen upp och ned för alla trappor. Sedan har vi haft fullt upp med fotografering av lägenhet och kollat på hus ute i Nacka.
...
...
Rasmus mormor och morfar kom i fredags inför den stora dagen med stort M (milen). På lördagen var det dags för första babysimmet och Rasmus fullkomligt älskade det. Han hade kunnat plaska omkring hur mycket som helst och tyckte att det tog slut aldeles för snabbt.
...
...
Så var då söndagen tillslut här... En syster bangade varav vi bara var två kvar och mamma. Jag tog mig i mål! och klarade det under timmen! trots pissepaus efter halva vägen och en stukad fot sista kilometern så sprang jag in på 59 minuter. Det sura var att Carro var 17 sekunder före mig... jag tar det nästa år:)
...

...

...
Rasmus spanar på bilar;





2 kommentarer:

  1. Rasmus ser ut som en liten sjöjungfrupojke =)

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat allihop men vad hände med Bella?

    SvaraRadera