måndag 10 augusti 2009

Sista semester veckan...

Måndag...sista veckan på vår gemensamma semester. Tänk att tiden bara rinner iväg så himla snabbt. Fast vi har ju hunnit med en hel massa saker också. Den här veckan ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Ska bli skönt att bara vara vi ett litet tag också.

Bollgeni:);


Rasmus gammelfarmor och gammelfarfar kommer på besök idag. De ska åka över till Finland och stugan ett tag så då passar dom på att titta förbi.

Vi har hittat några hus som vi funderade på att kolla på men nu vågar vi inte ens gå på visning. För tänk om man blir kär igen och så kan man inte köpa. Vi får helt enkelt strunta i att överhuvudtaget kolla på några hus innan vi har sålt vår lägenhet. Det ser dock onekligen ganska bra ut nu med tanke på att de sålde ett totalt renoveringsobjekt i vårt hus förra helgen för över 2 100 000 kr. Den ena tvättstugan är nu också klar så äntligen kanske man kan bli klar med sin tvätt innan tvättiden är slut... nu när det är nya maskiner och en torktumlare som fungerar...Jippie!!!

Jag har börjat använda en del av min kreativa sida för att göra egna kort. Det är riktigt roligt. Till bröllopet såg kortet ut så här (blev faktiskt ganska nöjd med resultatet:));

Har även försökt mig på några födelsedagskort;

...
Detta kort var till en kompis med smeknamnet Tigern. Som synes håller han på med bowling:);

1 kommentar:

  1. Du är så duktig, kan inte bärga mig till min födelsedag :) Jag vill ha ett avskedskort!

    SvaraRadera