måndag 17 augusti 2009

Då var åtta semester veckor slut...

Måndag...tillbaka till verkligheten. Tänk att åtta veckor kan segla förbi så snabbt. Nu ska man återvända till vardagen och att bara vara jag och Rasmus igen. Det var definitivt roligare att vara alla tre...
...
Helgen har vi spenderat i goda vänners lag. Torsdag kväll fick vi ett ryck och följde med Marie och Micke på AW och drinkar. Har glömt hur trevligt det är med spontan AW... Måste definitivt göras om.
...
Lördag var det dags för revansch på fotbollsgolf från förra året.
Här är Helena och lilleman;
...
Så klart vann jag:) Måste tilläggas att jag låg fyra sparkar före nummer 2 som ses på bilden..;

...
Vår nummer 1!!!;

...
Efteråt blev det äventyrsgolf;

...
Idag har jag varit och klippt mig. Skönt att bli av med det sommarslitna håret... Nu ska jag ut och gå mammaprommenad...back in business med andra ord:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar