onsdag 27 november 2013

Konferens och mat

Det blir många bilder på mat nu:) och efter tre dagar på konferens så tror jag att jag kommer rulla ut från hotellet... Inte bara att det är god mat utan det blir en massa kakor och godis däremellan för att hålla blodsockret uppe. Allt stillasittande gör ju inte saken bättre.

Årets första julbord;


Idag bjöds det på årets första julbord (och det är inte ens december...). Jag hade nog egentligen föredragit "riktig" mat eftersom jag efter ungefär ett julbord har lessnat på det. Men dessertbordet var en riktig höjdare med bland annat storfavoriten créme brulee. Före middagen hann jag med ett yogapass (det var det enda som erbjöds och det finns inget gym). Yoga är ju inte riktigt min grej och jag har tidigare bara gjort det i Thailand. Oj vilken skillnad på standard... Det här var ren katastrof och passen där borta i värmen kändes helt plötsligt helt fantastiska i jämförelse. Fick ju i alla fall slappna av och tänka på något annat för en stund.

Dessertbordet:);

Nu längtar jag efter mina grabbar och hoppas på en skön natts sömn innan jag får krama om dom igen imorgon eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar