onsdag 17 april 2013

Det bästa jag har!


Det bästa med att gå till jobbet just nu är att man sedan får komma hem till dom här underbara grabbarna. Jag är glad att maken får tid att själv vara hemma med barnen men samtidigt så skulle jag gärna göra dom sällskap. Tänk vad livet får nya perspektiv när man får barn. Nej, nej, nej säger de flesta (så gjorde även jag), livet kommer att fortsätta som vanligt. Ack så fel man har och så mycket bättre allting blir. Att alltid ha någon annan som man sätter i första rummet och som man får så mycket villkorslös kärlek ifrån är helt fantastiskt. Mina killar är det allra bästa jag har!!!

2 kommentarer:

  1. Fint skrivet! Håller med till fullo! Kram på er tk

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att mnan ändrar sig, det hade varit jobbigt att ha tonårsbarn som är över 30 år.

    SvaraRadera