fredag 19 april 2013

Äntligen var det klart!

Vi har haft en intensiv (som vanligt:)) helg med massor av social samvaro. Jag kanske ska börja med i fredags då jag skrev på papper för nytt jobb! Det har varit mycket fram och tillbaka men äntligen är det klart och det känns skönt. Nu kan jag blicka framåt mot nya utmaningar. Istället för in mot stan får jag ta pendeln ut från stan men restiden blir ungefär detsamma så då spelar det ju ingen roll.

Tur att vi fick låna grannarnas dubbelvagn när vi skulle in till stan för middag. 

Det nya jobbet firades in tillsammans med familjen Söderlind med god mat, vin och trevlig sällskap. Insåg att jag inte druckit speciellt mycket alkohol alls dom senaste månaderna i Thailand så några glas till maten var verkligen fullt tillräckligt. Tyvärr är nog inte min mage fullt återhämtad heller efter Thailand för sedan började det att bubbla som bara den. Har lämnat in en massa prover som jag verkligen hoppas få svar på snart... Vi måste erkänna att vi är ganska avundsjuka på att vårt värdpar för kvällen ska få åka till Lanta i höst och inte vi...:)

Hugo och Emma fredagsmyser.

Jodå, man kan bli ganska trött efter en sen middag. Skönt att man kan sova på bussen.

2 kommentarer:

  1. Grattis till nytt jobb! Vad blir det för spännande nu? Kram tk

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Samma arbetsgivare men med inriktning mot företag... Kram

      Radera