söndag 30 oktober 2011

Tranemo

Vi är i Tranemo och myser. Jag har inte riktigt tid med bloggandet eftersom det är fullt upp trots barnvaktshjälp:). Maken har stått på mässan i Göteborg och därför passade vi på att hälsa på mormor och morfar. Jag har också hunnit med en sväng till Ullared för inhandling av diverse julklappar och igår drog jag med tåget till Göteborg. Där checkade jag in på makens hotell, vi gick ut och åt Grekiska tapas, drack drinkar, sov (trodde jag en hel natt men det lyckades jag inte med trots barnfritt...) och åt en kalas bra hotellfrukost. Skönt med lite egen tid!!! Stort tack till barnvakterna! Hann med lite shopping på stan också tillsammans med syrran innan det var dags att dra tillbaka till smågrabbarna igen.

Fika-killen;

Ute och reser med gammelfarmor;

Tid för lite maskerad!;

Vår lille köttbulle;

Böcker är gott!;

I övrigt bastar vi (Rasmus har blivit värsta bastukillen:)), har varit i simhallen och hoppat från kanten, promenixat och myst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar