onsdag 25 maj 2011

Första dagen själva; jag & Hugo

Idag var första dagen som jag och Hugo lämnades själva åt vårt öde. Har haft lite ångest hur jag ska fixa båda Rasmus och Hugo själv på morgonen innan dagis men idag gick det galant och Rasmus var på bra humör. Lyckades lämna nästan prick klockan nio och Rasmus var överlycklig över att träffa kompisarna igen. Särskilt Adam, och han hoppade upp och ner när han såg sin bästa polare.


Sedan gick jag och Adams mamma en promenad och när jag kom hem blev jag lite trött och tänkte vila en stund. Tänkte att Hugo säkert väcker mig om ett tag men det slutade med att vi låg och sov båda två i tre timmar... Efter det blev det ett oplanerat besök av Micke och Hilding som hade vägarna förbi Råsunda och var sugna på kaffe och en bebistitt:) Sedan var det bara att bege sig till dagis och hämta Rasmus. Det var den dagen det...


Den lille cyklisten som älskar att byta till sommardäck på alla bilar och cyklar stora som små; Kan man se ett litet leende?; Det är bara pappa, ingen att vara rädd för:); Garagebygge för alla bilar. Kan ni se vem som kikar fram bakom bygget?; Vi har haft två visningar varav en spontanvisning de senaste dagarna så det har blivit mycket städning och förhoppningsvis lönar det sig i slutändan. I lördags var jag och Hugo på möhippa för Hanna som ska gifta sig snart. Vi var med på picknicken på Djurgården i strålande sol och sedan fick vi tyvärr avvika för att åka hem och ja, just det... städa...


Sandslottsbygge en tidig morgon. Ja, vi var dom enda i lekparken...; Nya vagnen har ju också kommit och vi älskar den. Enda problemet är att den inte riktigt får plats i hissen med två barn så Rasmus får hoppa ur när vi ska åka vilket inte gör honom helt nöjd, men snart slipper vi det:).


Vår fina, nya vagn; Här nere gömmer sig lillpyret. Man ser honom knappt men i den gröna mjukliften ska han i alla fall ligga:); Vindruvsmys i parken efter dagis;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar