måndag 28 juni 2010

Ledig dag på Huvudstabadet

Oj vilken lyxig dag!!! Tog ledigt min 6:e juni dag idag och det var en perfekt dag att vara ledigt. Strålande sol och underbar sommarvärme tillsammans med mina grabbar. Kan det bli bättre? Vi tog cyklarna ner till Huvudstabadet där vi slöt upp med Hanna, Peter, Oscar, Sofia och Rafael. Bad, sol, bus och lunch hann vi med. Här njuter Rasmus av utsikten;
...

...
Äter vattenmelon och softar lite i solstolen, nästan som i Thailand:);

...
Finns det något bättre än att bada? Bassängen var perfekt för små badbusar då den var plaskvänligt grund...;

...
Glada badpojkar;

...
Efter badet var det dags för den tredje och sista sprutan med Hepatit för hela familjen så vi åkte in till Gamla Stan för att ta den. Passade också på att ta fästingspruta när vi ändå var där. Rasmus fick skippa den eftersom små barn tydligen inte drabbas så hårt men jag fick min första och Jesper sin tredje. Som vanligt fick Jesper ta spruta först så han kunde lägga sig ner och vila efteråt och sedan var det min och Rasmus tur. Det var ingen hit att vi glömt både russin och napp till Rasmus när vi skulle dit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar