torsdag 1 juli 2010

Bökigt...


...
Åhhhh, vad jag blir less... Skulle hämta DEN klänningen idag. När jag var där sist skulle dom fixa och sy in men tog inga mått utan sa bara att vi vet på ett ungefär... Jaha lät ju skumt men vad ska man göra. Som tur var när jag kom dit idag provade jag den och den var INTE okej... Ja men det är alltid bättre att gå till skräddaren direkt säger dom nu... kunde dom inte klämt ur sig det innan när jag frågade??? Så imorgon måste jag åter igen åka ut till Ropsten för att träffa skräddaren och sedan ännu en gång ta mig ut för att hämta klänningen. Nu ångrar jag bittert att jag köpte klänningen där för dom är bara såååå otrevliga att man blir gråtfärdig och allt är bara så bökigt...
...
Lekparksbus i Årsta;

...
Det positiva är att frissör är klaffad och klar:) Tack Marie!!!
...
Min mobil har helt plötsligt lackat ihop totalt och laddar ur sig efter mindre än en halv dag. Därför är jag större delen av dagarna onåbar... behöver omgående fixa en ny! Tips mottages gärna!
...
En väldigt kort dag kvar på jobbet imorgon innan dom härliga 8 veckornas semester börjar!!! Sista dagen på Jespers egna föräldraledighet... Snart börjar verkligheten igen.
...
Rasmus är just nu inne i en period av gnäll. Gnäller så fort något inte händer omedelbart när han vill det eller man inte gör exakt som han vill. Är lite påfrestande men jag antar att det är för att han känner sig frustrerad över att inte kunna prata...
...
Igår var Jesper och Rasmus i Årsta för att titta till Alma igen..Liten och söt.;

1 kommentar: