onsdag 14 april 2010

Nu är det vår i luften!

Eftersom Jesper är sjuk får han dispens från sitt bloggande...
...
Att tvätta bilen, det ger vårkänslor! Är det ett tecken på att man börjar bli gammal...? Innan jag tog bilen hem från Tranemo i söndags var det dags. Det är egentligen Jespers jobb eftersom han använder den flitigast men nu var det ändå dags. Nu är Jesper skyldig mig, pappa och syrran big time:);


...
Ni förstår säkert vad jag menar när ni ser skillnaden på nummerplåten... före och efter...;

...
Passade också på att njuta lite i vårsolen innan det var dags för den långa bilresan hem till Solna;

...
I måndags var det dags att ta på sig för att gå till jobbet igen. Konstigt... men efter bara några timmar kändes det som att man knappt har varit borta. Nu har jag jobbar tre dagar och det gäller att friska upp minnet... Rasmus och Jesper drog på sig magsjuka uppe i Umeå så jag hoppas att inte jag också blir smittad. Rasmus spydde flera gånger och det gör han ju aldrig annars men det verkar i alla fall ha släppt nu.
...
Efter två mega långa dagar på jobbet slutade jag klockan tre idag. Så himla underbart att ha tid att njuta lite grann av ljuset och solen på eftermiddagen.
...
Jag och Rasmus begav oss ut en sväng medans Jesper vilade;

...
Premiärtur för gungan;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar