onsdag 28 april 2010

Glad liten krabat

Oscar & Rasmus busar i lekparken;

...
Vår son är just nu helt fantastiskt underbar!!! Han springer omkring och busar och skrattar hela tiden. Från det att jag kommer hem från jobbet så håller han låda. Dansar, snurrar runt, klappar händerna, gör high five och benen som går som små trumpinnar. Fastän han trillar så ligger han bara där och skrattar. Man kan inte annat än dras med i hans entusiasm... Jesper verkar ha fullt upp på dagarna och sköter sin föräldraledighet bra! Dom är ute i parken mest hela dagarna (jag är lite avis:)), tvättar och lagar mat tills jag kommer hem. Skönt att bli lite ompysslad:) På nätterna är jag helt slut efter jobbet så jag märker inte ens när Rasmus vaknar och skriker men Jesper tycker nog att det är lite jobbigt att aldrig få sova ut...
...
Det gäller att koncentrera sig när man ska cykla själv:);

...
Idag hade jag långdag på jobbet och var inte hemma förrän strax innan sju men jag tar igen det imorgon då jag ska kompa ut lite tid och gå hem vid tolv:) Jesper har lärt Rasmus att lägga ihop händerna och bocka när han ska tacka för någonting. Det ser så himla roligt ut:) Ska försöka fånga det på film någon dag. Överhuvudtaget så är han väldigt mottaglig för att lära sig nya saker just nu, härmar gärna och snappar upp snabbt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar