fredag 5 juni 2009

Rock + Pudel = Pudelrock

Det är verkligen skillnad på väder och väder... Från högsommar till vinter på några dagar. Igår skulle jag och Jesper på Bruce Springsteen som spelade på Stadion. Kunde haft bättre förutsättningar. När vi drog iväg så regnade det och var 5-6 grader. Det var bara att pälsa på sig och packa ner filt och regnkläder. Vi hade sittplats och Jeppe hade sagt att inga sittplatser hade tak så vi var lite oroliga men vi hade otrolig tur. En rad nedanför oss var det dyngsurt men vi kom under taket och slapp i alla fall att bli blöta men kallt var det. Var helt genomfrusen när vi kom hem. Bruce var bra. Han höll på i 2,5 timme och körde massor av extra nummer. Det blev bättre och bättre. I början kände jag inte igen så mycket låtar men sen körde han några klassiker och stadion gungade.
...
Mys med mamma i parken;
...
Idag har jag varit hos frissan och först var det tänkt att jag skulle göra slingor men jag ångrade mig och har nu blivit pudel istället:) Hon sa att det ska gå ner sig lite efter ett tag och jag hoppas att det inte kommer va riktigt så här krulligt...Resten av dagen ska vi fixa inför Jespers 30-års fest och så ska jag baka tårtor. Det är ändå riktigt skitväder så det är lika skönt att va inne.

2 kommentarer: