måndag 8 juni 2009

Rustad för Marbella!

Idag vaknade jag av väckarklockan klockan nio och lilleman fortsatte sova till halv tio så sen blev det stressigt. ÖF hade sommarfest som började klockan tio och innan det ned i tvättstugan en sväng. ÖF bjöd på tårta, glass och kaffe. Som vanligt ville Rasmus äta mitt i sångstunden... Efter det var vi några i mammagruppen som promenerade runt sjöarna och käkade lunch vid Gröna Stugan.
...
Hade beställt en solskyddsdräkt på nätet i torsdags och den kom idag. Snabbt levererat. Köpte först en på polarn & pyret men det var så dyrt 550 kr för dräkt och hatt så jag surfade runt lite. Tipsar om www.filiusfilia.com Där beställde jag hatt och dräkt för 250 kr och så billigt har jag inte hittat någon annanstans. Köpte 6 mån - 1,5 år så det är lite att växa i men det funkar:) Nu är vi redo för Spanien;
...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar