måndag 10 september 2012

Plugghäst


Det känns fantastiskt lyxigt att kunna plugga i den här miljön. Måndag förmiddagar är en utav de tider jag har bestämt att jag har pluggtid. Att sitta ute i  värmen och lyssna på sjukt intressanta föreläsningar inser jag är få förunnat. Jag rekommenderar verkligen alla som är intresserade av fotografi och bildbehandling att läsa de två kurser jag läser nu (Fotografi-Visuell kommunikation och Digital Bildhandling). Trodde nog att det skulle kunna bli tråkigt med en massa föreläsningar på datorn men dom som har hand om kurser är verkligen duktiga på att fånga intresset, och att göra så att det känns som att man är där fast ändå inte liksom. Längtar varje gång till nästa tillfälle! Det enda som stör just nu är någon som kör någon form av trädgårdsmaskin på andra sidan gatan...

2 kommentarer:

  1. Läser du dem på Jönköpings högskola? Perfekt sysselsättning där nere i Thailand!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja båda går på Jönköpings högskola. Samma lärare på båda också:) Verkligen bra kurser!

      Radera