onsdag 26 september 2012

Makalösa resultat

                                          Före                                                                   Efter

Kan inte sluta göra inlägg om det här fascinerande området som jag studerar just nu eftersom jag är helt betagen av det, så ni får stå ut:). Tänk att man kan få upp färgerna så här mycket i en bild, helt fantastiskt. Från att knappt ha sett himlen eller färgerna på vägen till att få dit detaljerna igen. Jag imponeras varje gång av vad roligt bildbehandling är och hur man kan ändra en bild som man tycker var bra till att bli ännu bättre (och så att man inte tycker originalet är så bra längre). Och tänk så mycket mer jag kommer att få lära mig under återstående sju kurs tillfällen utav tio, jihooo!!!

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Blir sugen jag med. Vad använder du för program?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahha ja det vet jag inte verkar ju vara något konstigt med kommentar funktionen ändå:) Photoshop och Adobe raw är det vi får lära oss men framför allt att bildbehandla säger dom på kursen. Sedan ska man kunna använda vilket program som helst...

      Radera
    2. Förresten, passa på att gå kursen i vår för dom ska tydligen inte ha kvar dom så länge till...

      Radera
  2. Varför lämnarjag alltid 2 spår...

    SvaraRadera