tisdag 28 februari 2012

Ringen

Skönt att sova ute tycker Hugo!
Men vad tycker vi om snön som dök upp i natt just när våren kändes på G...

Förmiddagslur

Igår tänkte jag fixa diverse saker och en utav dom var att lämna in vigselringen för att göra den en halv storlek större. Gick in i flera butiker på centrum och vet ni vad dom tog för jobbet? Mellan 1700-2700 kr???!!! Sinnessjuk, det är ju hälften av vad vi betalade för ringen totalt. Dessutom skulle det ta fyra veckor innan man fick den tillbaka. Eftersom jag köpte den på Hedbergs Guld i Dalsjöfors och vi åker ner till Tranemo idag så tänkte jag att jag provar att ringa dom också för att höra. Fick prata med en mycket trevlig kille som sa att runt 500 kr skulle det kosta och om han hinner fixar han det samma dag eller så kan han skicka hem ringen till mig sedan. Helt otroligt vilket skillnad... Vad tror ni att jag väljer?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar