torsdag 25 augusti 2011

Pyssel

Igår hade vi pysselkväll med mammagruppen. Alltid lika mysigt men mycket till pyssel brukar det inte bli:) Det slutar alltid med att vi bara käkar god mat, dricker vin och snackar av oss... Inte dumt det heller! Pysslet jag hade med mig blev liggande tills idag istället och det här är vad jag har åstadkommit under dagen. Håll till godo:) Allt är köpt på Panduro Solna Centrum eftersom de har 50% i hela butiken = me like!

Hugos dörr i ny tappning;

Mest nöjd blev jag med den här giraffen som jag gjorde på fri hand;

Närmare bild på hela namnet. Hugo fick ett tåg, en giraff, några klossar och så är han ju vårt lilla hjärta;

I Rasmus namn blev jag mest nöjd med apan:);

Så här ser Rasmus dörr ut nuförtiden;

Rasmus fick en massa saker som symboliserar hur han är som person - biltokig, en stjärna (enligt oss:)), klätterapa, härmapa och bolltokig;

Jag är faktiskt ganska nöjd med resultatet och man märkte att det var lättare ju mer man höll på. Basen är bokstäver i kartong och på detta har jag klistrat någon form av mjukare material (vet ej vad det heter men lite som en skumgummiplatta) och det har jag även använt till figurerna...

1 kommentar: