onsdag 23 mars 2011

Bra start

Vilken bra start på dagen!
...
Började med att gå på min inplanerade entimmes gravidmassage i Sumpan vilket var helt ljuvligt. 350 kr var det helt klart värt! Skulle vilja ha en sådan där kudde som massören hade så jag kan ligga på mage när jag vill och framför allt sova på mage... Det var inte alls som jag tänkt att det skulle vara med lite mesigt knådande utan jag blev positivt överraskad att det var precis som vanlig massage.
...
När jag kom tillbaka hem var jag fit for fight att avlösa för vabb. Rasmus har somnat och nu sitter jag i solen på balkongen och dricker kaffe (jag tyckte att dagen till ära så var jag värd en bulle också:)). Att vabba när solen börjar titta fram behöver inte vara så dåligt alltså... Fast det är klart; en timmes sömn för Rasmus = en timmes sol för mamma. Resten av dagen måste ju spenderas inomhus med att aktivera lilleman...
....
Rasmus verkar i alla fall vara på bättringsvägen så förhoppningsvis blir det dagis respektive jobb i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar