torsdag 22 oktober 2009

Bästa presenten!

Min födelsedagspresent från Jesper var väl värd att vänta på! Jag hade ingen aning om vad vi skulle göra men kom på det när han sa att han packat och jag kollade om min bikini låg i lådan. När vi sedan skulle köpa med Thaimat på vägen så gick det upp ett ljus. Relaxen uppe i Globen tornet... var tvungen att hålla masken tills vi kom dit så han inte skulle bli besviken att jag kom på det innan:)
...
...
Det var tända ljus, det var skumpa, det var bubbelpool, det var bastu, det var milsvid utsikt över Stockholm, det var resetidningar att drömma sig bort i och framför allt var det bara vi två!!! Så himla skönt med egen tid bara mysa och prata utan att en liten parvel skriker eller kräver uppmärksamhet mitt i allt. Jag har världens bästa sambo! och hemma väntade en slutkörd helt underbar liten parvel och en slutkörd faster som varit barnvakt:)
...

2 kommentarer:

  1. Vi hade en intensiv men mysig kväll vi med!

    Tycker att ni ska unna er mer sånt här - mest för att jag ska få rå om lilleman ...

    SvaraRadera
  2. Ja Thaimat ar gott, ni borde prova pa lite akta vara. Thailandsresenarerna.

    SvaraRadera