torsdag 3 september 2009

Lägenhet till salu

Då finns vår lägenhet plötsligt till allmän beskådan på hemnet... Känns lite konstigt och man får en liten klump i magen. Vill vi verkligen lämna denna lägenhet?, vi har ju ändå lyckats göra den till vår egen. Men vi har ju egentligen inget val. Förr eller senare måste det ändå bli en flytt, men jag kommer sakna Solna så himla mycket också. Har nog aldrig kännt att jag kommer sakna ett ställe så mycket som det här...:( Bilderna som fotografen tog blev grymt bra och det känns som värsta stylade lägenheten:) Ni får gå in och kika...
...
Hallen;

...

Rasmus har tillfrisknat men Jeppe ligger fortfarande nedbäddad. Själv har jag en oroväckande känsla i halsen men jag brukar vara stark och kanske klarar jag mig från något större...
...
Rasmus & mormor;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar