söndag 15 juni 2014

Småprat av en treåring

Treåringen kommer in i badrummet.

- Mamma, vi tittar på fotboll på TV och det är jättetråkigt.

Haha, istället sätter han sig på en pall i badrummet och kollar när jag borstar håret. Jag tänker att det är väl maken som sitter och tittar på fotbollen men när jag kommer ut så är det femåringen som sitter där själv (maken är ute och grillar).

Grabbarna hade alltså satt sig själva för att titta men treåringen tyckte att det var dåligt:).

Senare pratar treåringen med sin pappa. Han frågar en massa saker och pappa svarar
- Mmmm
- Men pappa då, prata på riktigt!
...säger treåringen frustrerat.

Jag tror att jag måste skriva ner allt roligt som han säger just nu... Man glömmer så fort.

Lite brottningsmatch på morgonkvisten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar