lördag 21 juli 2012

Student

Diplomeringsbalen maj 2004.

Då ska man tillbaka till det gamla studentlivet. Trodde aldrig att jag skulle säga det men jo, jag ser verkligen fram emot det. Med åtta års!?! (tiden går fort när man har roligt) uppehåll känns det faktiskt kul igen. Distanskurser på sådär lagom fart hela hösten så att jag har något att göra. Att bli student igen innebär ju också att man får ta del av alla studentrabatter:).

Jag har kommit in på mina första handsval;

Digital bildbehandling
samt
Fotografi - Visuell kommunikation

Ska blir riktigt kul och förhoppningsvis kommer ni kunna se resultatet av mina nyvunna erfarenheter här på bloggen...

Dessutom ligger jag som femte reserv på kursen "Idrottens träningslära, kost för prestation" så det kanske blir den kursen också.


1 kommentar:

  1. Dina distanskurser verkar lite bättre än de jag sökt...;-)

    SvaraRadera