söndag 29 juli 2012

Personliga mål

Jag har tre mål för min egen personliga utveckling när vi är i Thailand. Vi räknar med att det kommer finnas tid i massor (tid som man aldrig riktigt har hemma). Förutom att komma ner i varv, vara med varandra och njuta så vill jag också ha något mer konkret att göra. 

Jag, syrran och mamma efter Tjejmilen 2009. Vem vågar utmana mig 2013?

- Jag ska komma i riktigt bra form!
Minimum två löppass + två gympass i veckan. Målet får bli tjejmilen 2013 och då under 55 minuter.

- Jag ska lära mig spela tennis!
En bra relationsaktivitet?! för mig och maken (tränaren:)) då vi har två planer precis utanför dörren.
Bara att sätta på babywatchern på kvällarna och gå ut och spela.

- Jag ska bli riktigt bra på att ta kort med systemkameran och att redigera bilderna!
Kurserna på universitetet är redan bokade så det är bara att gå ut och ta en massa härliga bilder att minnas.

Följ mig på bloggen och se om jag lyckas!:)

1 kommentar:

  1. Låter som perfekta mål tycker jag! Jag körde på två av målen när vi var där. Long Beach, där vi bodde, var perfekt att springa på. 6 km fram och tillbaka, barfotalöpning blir inte bättre än så.
    Fotokursen läste jag på distans via Jönköpings högskola, var jättenöjd med den.

    Spännande att ni är på väg nu, önskar vi kunde haka på. Men, men, nu är det vår tur att rulla gång vardagen i Sverige igen. Lycka till med resan!

    SvaraRadera