fredag 1 april 2011

Lediga fredagar!

Idag börjar mina lediga fredagar ända fram till föräldraledigheten tar vid!!! Så himla skönt. Den här fredagen spenderas i Tranemo. Eftersom Jesper har pingis i Östersund i helgen så passade jag och Rasmus på att ta flyget ner för att få lite understöd:) Det var första gången som Rasmus flög med eget säte = dyrt... Det var också första gången som det kändes som att han verkligen fattade och tyckte att det var riktigt kul. ...

När vi kom till Landvetter så tog vi rulltrappan ner till väntsalen där det var massor av folk. Jag frågade om Rasmus kunde se mormor och morfar. Det gjorde han... för han började tjuta och hoppa upp och ner. Dom som stod framför oss i rulltrappan vände sig om och sa "det där är verkligen ren och skär glädje:)"

Tråkigt var dock att när vi hade packat upp bilbarnstolen så hade den gått sönder. Det var bara att gå in igen och reklamera vilket innebär att om det inte går att byta ut vissa delar så får vi köpa en ny men det kändes bara så himla onödigt...

I natt sov jag elva timmar och det var himmelsk. Fick sovmorgon till råga på allt eftersom Rasmus följde med mormor till dagis. Bra start på dom lediga fredagarna:) Det enda som är tråkigt är vädret som är gråmulet och småregnigt.

Nu ska jag ta en kopp kaffe i lugn och ro och sedan hämta Rasmus på dagis för lunch hos gammelfarmor och gammelfarfar.

1 kommentar: