tisdag 4 maj 2010

Ge oss lite inspiration

Redan tisdag... snart är det helg igen:)... Har lite ågren för vad jag ska ha på mig på lördagens 30-års fest med Sex and the city tema. Förslag mottages gärna! I söndags blev vädret äntligen bättre igen och vi begav oss ut till Årsta för korvgrillning och kaffedrickande. Före det var vi och kollade på ett hus i Handeln men vi insåg att det var alldeles för stort för oss med sina 175 kvm. Det var dock grymt fint med pool, två inglasade uterum, två gästhus... Rasmus ville hoppa i poolen på en gång:)
...

...
Idag var det tänkt att vi skulle hämta lite inspiration efter att jag kom hem från jobbet men det kändes mer som att vi (läs jag...) greps av panik... Rasmus hittade dock sin plats i fotöljen i lekhörnan;
...

...

Ikväll har Rasmus spexat runt, dansat och krypit i kojan som vi byggde under stolarna. Härligt!
---
Jesper har varit ute och löpt runt sjöarna medan jag kröp ner i soffan framför Desperate Housewifes. Tisdagar är heliga:) Nu ska vi surfa runt efter mer inspiration... Vi vet vad vi vill ha vilket innebär att vi aldrig kommer att hitta det... typiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar