lördag 29 maj 2010

Brännboll

Nu är vi uppe i Umeå för den sedvanliga brännbollshelgen. Flygningen med Rasmus gick som vanligt bra och han sov hela vägen. Igår skulle jag göra debut med Locoboobs i damserien. Det var regnigt och kallt och efter två matcher hade jag dragit upp en rejäl sträckning i framsida lår... typiskt... då blev det inget mer spel för min del och jag som skulle spelat i mixserien även på lördagen med Locobobs.
...
In action;

...
Trots att det inte blev spel för min del på lördagen fick vi ändå kliva upp tidigt vid sju eftersom det var dags för Jespers lag På bana 1 att spela. Drog på oss så mycket kläder vi kunde men stod ändå och huttrade och frös... Det var riktigt kallt.
...
Välförtjänt fika paus av liten hejare;

...
Så här missnöjd kan en liten grabb vara över fasligt dåligt brännbollsväder;

...
Jespers lag gnetade sig vidare ända fram till semifinal då dom åkte ut med ett poängs marginal. Snopet... men solen hade i alla fall börjat värma på oss ihärdiga fans som varit ute i åtta timmar.
......
Jesper in action;

...
Rasmus passade på att vara ute lite grann i solen när vi kom tillbaka till Röbäck;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar