torsdag 2 juli 2009

30-års kalas & 60-års kalas

Då var vi hemkomna från fem underbara dagar i Spanien, Marbella. Bodde i hus med tre våningar som vi delade med två andra par. Det var skönt att ha kök och på taket var det stor terass. Polen delades med några andra hus. Varmt var det! Tror att toppnoteringen låg någonstanns kring 34 grader och många dopp i polen blev det. Havet var dock ganska kallt fortfarande så där stack man knappt ner fötterna. Marbella är ju lite av ett glassar ställe så det var ganska dyrt men vi lyxade lite grann när vi var där. Rasmus var toppen snäll hela tiden. Kanske berodde på att han fick mega mycket uppmärksamhet av alla som ville bära och gossa:)

Eftersom det har hänt endel så kommer lite bilder men jag är lat och orkar inte riktigt sortera upp så det blir i oordning:)
...
Vi börjar med några bilder från Rasmus farmors 60-års firande på Backstugan;
...
Extremt stora scampis fick jag...

Maggan, Rasmus och Jesper i solen, Backstugan;

Rasmus seglar med farfar;

Och sedan kommer vi till Marbella. Här är pappa och Rasmus på stranden och spelar strandtennis:);


Klubbhuset för golfen;

Kvällspromenad i bergen;


Promenad vid hamnen bland alla lyxbåtar;


Jag och Rasmus på festen;

Jag och Jesper på golklubben innan 30-års festen;
Rasmus provar sin baddräkt i poolen, skönt med ett dopp i värmen;


Busfrö;

Nu kan jag nästan slicka på tårna:);
...
Bad med pappa i poolen, då blir man glad;


Rasmus och födelsedagsbarnet Tony;


Mys i skuggan blev det mest hela tiden;


Sand mellan tårna var en favorit;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar